»Najbolj absurden lik je tožilec Richard Schultz, ki skuša naše protagoniste spraviti za zapahe, a seveda čuti globoko empatijo do njihovega boja.«
»Vsi protagonisti, od jeklarjev, geologa do mladih podnebnih aktivistov, so globoko osebno vpleteni v to tematiko.«
»Mladi čutimo nemoč, ki jo skušamo preusmeriti v revolucionarno jezo, da se skupaj borimo.«
»Skušal sem ji čim bolj zlesti pod kožo, prikazati čim večjo kompleksnost njenega značaja. Osnova je bil nekdo, ki mi ni všeč, s katerim ne bi želel imeti opravka. Cilj je bil, da Laro v uri in pol spoznaš do te mere, da do nje začutiš empatijo.«
»Ta kratki film, ki združuje igrani film in animacijo na prepričljiv način, očara občinstvo s skrbno zasnovanim protagonistom in natančno pozornostjo do detajlov. Z abstrakcijo zgodbe o brezdomni ženski skozi animacijo spodbuja globoko empatijo, hkrati pa zgodbo zakorenini v surovi resničnosti.«
»Vedno mi je zanimivo, če filmski junaki ne vedo točno, kaj počnejo. Obstaja pa sila, ki jih potiska proti nečemu. Globoko v sebi iščejo ta občutek.«
»Skupina živahnih izmišljenih likov na manhattanski strehi v romanu Štirinajst dni si ima veliko za povedati o življenju med pandemijo in še bolj o življenju nasploh, včasih se spustijo v pogovore, razprave ali prepire – in včasih najdejo rešitev v nepričakovanih trenutkih empatije in povezanosti.«
»Liki v operi se morajo boriti za preživetje. Mimi ve, da ji je ostalo le še nekaj mesecev življenja, in hoče ta čas uživati.«
»Ustvarjanje spolno eksplicitnih globokih ponaredkov je gnusno in popolnoma nesprejemljivo, ne glede na to, ali se ta podoba nato deli ali ne. Je še en primer načinov, s katerimi skušajo določeni ljudje ponižati in razčlovečiti druge – še posebej ženske.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju